Субота, 23.09.2017, 15:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Мартинівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів

...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Для вчителів

        "Учитель – помічник природи, а не її володар.
 Її будівничий, а не реформатор.
 Тільки вчителю-Майстру підвладно це.
 А щоб стати майстром, треба мати дух учителювання,
 тобто – бажання вчити”    
                                                                      Ян-Амос Коменський

 

                        ОСВІТНІ ПОРТАЛИ
                  Міністерство освіти і науки України
http://www.mon.gov.ua
Освіта та наука України: нормативні акти, база даних ВУЗів та шкіл, новини.

                   Освіта-UA
http://osvita-ua.net
Новини. ВНЗ. Тестування. Школа: школа сьогодні, управління, технології навчання, виховання школярів, психологія, позашкільна робота, підвищення кваліфікації, теорія, навчальні програми, оцінювання, законодавство, журнали. 

                   Освіта в Україні
http://www.ednu.kiev.ua
Українські організації, пов'язані з освітою. Вищі та середні навчальні заклади. Освіта за кордоном, гранти. Преса. Виставки та семінари. Дистанційне навчання.

                  Освітній портал - освіта в Україні, освіта за кордоном
http://www.osvita.org.ua
Довідник ВНЗ України. Зовнішнє тестування. Абітурієнту. Новини освіти та науки України та закордону. Каталог освітніх сайтів. Форум. Реферати, курсові, дипломні. Освіта за кордоном. 

                 Шкільний портал "Острів знань"
http://ostriv.in.ua
Комплексна інформація про навчання і дозвілля. Чинні навчальні програми, методичні документи. Деякі окремі аспекти навчання. Плани роботи шкіл, атестація. Сценарії проведення свят, вікторин. Зарубіжний досвід. Обмін педагогічним досвідом, обговорення, поради, точки зору. Про історію освіти, навчання та видатних педагогів. Питання ліцензування освітньої діяльності в Україні. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Огляди українських педагогічних видань, дайджести, публікації.

                 Вчитель вчителю, учням та батькам
http://teacher.at.ua
                  Накази, листи, рекомендації. Поради та рекомендації для вчителів та батьків.

 

                  Поради психолога. Супер клас
http://myclass.at.ua
Сайт вчителя початкових класів школи №118 міста Кривий Ріг.
Скарбничка вчителя. Законодавство. На допомогу вчителю. Психологічні тести для дітей. Робота з батьками. Молодому вчителю. Навчальні програми. Виховна робота. Методичний порадник. Матеріали до уроку. Українська мова. Правова iнформацiя.
 
                    Учитель-учителю
http://www.svit-pk.cpto1.vn.ua/
Інформаційно - освітній портал на допомогу вчителю інформатики: плани-конспекти з інформатики, цікаві статті, інструкції, програми.

                  Інформатика в школі
http://informatik.at.ua
Інформація про програмне забезпечення, яке можна використати на уроках інформатики. Цікаві та необхідні матеріали для вчителів інформатики. Плани-конспектів уроків інформатики
Алгоритм підготовки до уроку (за Ю.К.Бабанським).
 Загальна підготовка до викладання предмету
1. Перегляд програм, підручників, методичних посібників.
2. Вивчення класу.
3. Підготовка матеріальної бази (ТЗН, наочність, прилади)..
4. Складання календарного та тематичного планів.
Конкретна підготовка до уроку
1. Вибір мети і задач уроку, виходячи із системи уроків даної теми:
   а) на основі вивчення програми;
   б) на основі вивчення підручника;
   в) на основі можливостей учнів, їх індивідуальної підготовки;
   г) врахування і реалізації функцій навчання.
2. Відбір змісту: 
а) виділення головних, провідних ідей;
 б) вибір найбільш раціональної логіки розкриття теми (індуктивно або дедуктивно);
 в) доповнення змісту підручника новими науковими даними, політехнічними, краєзнавчими, народознавчими, профорієнтаційними та іншими факторами, прикладами, вправами, що дозволяють у максимально можливій мірі розв’язати коло виховних, розвиваючих, освітніх задач, включаючи поповнення прогалин у знаннях, уміннях і навичках;
г) аналіз дидактичного матеріалу підручника (наскільки ілюстрації відповідають змісту матеріалу, яке пізнавальне й виховне, розвиваюче навантаження вони несуть і як їх краще використати на уроці; з цієї точки зору проаналізувати питання і завдання, для того, щоб визначити необхідність, послідовність і доступність їх для учнів;
д) аналіз методичних посібників, педагогічної літератури стосовно можливостей їх використання при підготовці або на уроці.
3. Вибір найкращих умов для учіння, визначення, яким має бути характер навчально-пізнавальної діяльності учнів, які навички і вміння будуть сформовані із допомогою яких методів. Визначається співвідношення між репродуктивними та пошуковими видами діяльності, між самостійною роботою учнів і роллю вчителя на даному уроці. Конкретизуються задачі, вправи, проблемні питання, завдання для самостійної роботи учнів (індивідуальної, групової, фронтальної). Перевіряються і відбираються засоби навчання.
4. Вибір форми організації роботи, оптимальне їх поєднання.
5. Складання оптимального плану уроку, який включає хід його за часом, послідовність його етапів і структуру.
 
 
 Учителям-предметникам, учителям
 початкових класів, класним керівникам 

Методичні  рекомендації  щодо  обсягу  та

характеру  домашніх  завдань учнів загальноосвітніх навчальних  закладів.

 

 

   Головним  завданням  сучасної  загальноосвітньої  школи  є  забезпечення  умов  для  розвитку  та  саморозвитку кожного  учня.  що  реалізується  через  оновлення  змісту  навчальних  програм,  інноваційних  технологій організації  навчально-виховного  процесу,  в  тому  числі  й  організації  домашньої  самостійної  роботи. 

   Основною  метою  домашніх  завдань  є:

·       закріплення,   поглиблення і розширення знань, набутих  учнями на  уроках;

·        підготовка  до  засвоєння  нового  матеріалу;

·        формування  в  дітей  уміння  самостійно  працювати;
 
розвиток пізнавальних інтересів, творчих  здібностей  тощо.
 
 

Ефективність  домашніх  завдань  визначається дотриманням  певних  вимог  до  їх  організації:

·        розуміння  учнями,  поставлених  перед  ними  навчальних  завдань;

·       урахування  вікових  та  індивідуальних  особливостей  школярів,  їх  пізнавальних  можливостей, специфіки  кожного  навчального  предмета, складності  матеріалу, характеру  завдань  та  інше;

  • формування  загальнонавчальних  умінь  і  навичок ( уміння  правильно  розподіляти  час , встановлювати  послідовність виконання завдань, виділяти головне , використовувати попередньо  вивчений  матеріал, застосовувати  наявні  знання тощо).

  Раціональна  організація  виконання  домашніх  завдань сприятиме  збереженню  здоров'я  учнів, високого  рівня  функціонального  стану їх  організму  протягом  дня.

 

  При  визначенні  форм,  характеру, змісту, обсягу  домашніх  завдань, методів  їх  організації необхідно  враховувати  специфіку  навчального  предмета,  пізнавальні  можливості  учнів, їх  вольові  якості  та  уподобання тощо.

Домашні  завдання  можуть  бути:

  • усні  і  письмові;
  • індивідуальні,  що  заохочують  школяра до  навчання,  пізнання, розвивають  його  здібності  та  інтереси;
  • групові  та  парні, що  направлені  на  дослідницьку,  пошукову,  аналітичну  роботу, співпрацю, співдружність, тощо;
  • репродуктивного, конструктивно-варіативного  та  творчого  характеру.

 

      Домашні  завдання  можна  диференціювати  в  залежності  від  підготовки  учнів, їх  індивідуальних  особливостей сприйняття,  пам'яті, мислення,  урізноманітнюючи  при  цьому зміст  домашніх  робіт  та  їх  характер.

 

  Згідно  з  Державними  санітарними  правилами і нормами  влаштування, утримання загальноосвітніх  навчальних  закладів  та  організації  навчально-виховного  процесу ( ДСанПіН  5.5.2.008-01) обсяг  домашніх  завдань  має бути  таким, щоб

витрати  часу  на  їх  виконання  не  перевищували:

   2 клас – 45 хв.;

   3 клас -  1 год. 10 хв.;

   4 клас -   1 год. 30 хв.;

   5-6 клас – 2,5 год.;

   7-9 клас -  3 год.;

   10-11 клас – 4 год.

 

 

 

 

  Учителі  повинні  неухильно  дотримуватись вимог  Державних  санітарних  правил. При  визначенні  обсягів  домашніх  завдань  необхідно  враховувати  темп  і  ритм роботи  учнів,  навантаження  їх  навчальною  роботою  цього  і  наступного  дня,  стану  їх  здоров'я.

   Домашні  завдання  не  рекомендовано  задавати  на  канікули,  на  вихідні  та  святкові  дні.

Поради вчителям, які працюють у 5 класі 

Перехід учнів з початкової школи до середньої викликає зростання стресового навантаження як на самих учнів, так і на їхніх батьків. Це пов'язано з появою нового класного керівника, нових вчителів, пред­метів, кабінетною системою навчання та ще й співпадає з віковими змінами — вступом дитини у підлітковий вік. Для учня і для учнівсько­го колективу перехід у п'ятий клас може стати початком нового життя, нових успіхів, розкриттям нових граней характеру, власних здібностей, прихованих ресурсів.

У 5 класі змінюються умови навчання: з'являється класний керів­ник та вчителі з різних предметів. Цей період є досить сприятливим для адаптації школяра до нових умов навчання. Діти чекають змін на краще, бажають стати дорослішими, налагодити взаємини з учителями, робити так, щоб дорослі пишалися ними, були задоволені, «не засму­чувались».

Основне новоутворення цього періоду — відкриття нового рівня са­моусвідомлення, «Я-концепції»: бажання зрозуміти себе, свої здібності й особливості, свою схожість та відмінність від інших, свою унікальність і неповторність, формується система самооцінок. Це — найважливішій період для розвитку повноцінного спілкування.

У роботі шкільного психолога в період адаптації п'ятикласників ос­новними завданнями стають:

  • розвиток шкільної мотивації, формування інтересів;
  • розвиток навичок спілкування з однолітками та дорослими;
  • розвиток впевненості в собі, формування ставлення до успіхів та
    невдач;
  • формування уявлення про себе як про людину з великими можли­
    востями.

Для успішної адаптації учнів 5-х класів робота психолога обов'язково будується таким чином:

  1. з учителями: звертати увагу на вікові та індивідуальні особливості
    кожної дитини;
  2. з батьками: допомога, підтримка та похвала;
  3. з учнями: знайомство із собою, самопізнання, впевненість у своїх
    здібностях.

Представлені види роботи з практичного досвіду з подолання проблем п'ятикласників до нових умов навчання, випробувані мною у практичній роботі, мають дієвий позитивний результат, дають змогу оцінити резуль­тативність зусиль кожної дитини, педагогічного колективу, психолога, адміністрації та батьків у вирішенні питань адаптації.

Мета такого супроводу — збереження психічного та психофізичного здоров'я, попередження психічного перевантаження, сприяння процесу адаптації та соціалізації учнів.

З метою виявлення проявів дезадаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання проводжу багатогранну дослідницьку роботу за такими параметрами.

 
 
 
 
 
 
Пошук
...
...
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
...
альтернативный текст


альтернативный текст
...

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz