Субота, 23.09.2017, 15:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Мартинівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів

...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

МО природничо-математичних наук

     Навчання в школі… Іноді воно викликає захоплення і цікавість, іноді сльози і обурення. Щоб навчання стало цікавим, воно повинно відображати навколишній світ, відтворювати власні почуття дитини, відповідати її природному розвитку. Тоді ці ніжні, чутливі, емоційні, але такі ранимі діти не будуть боятися школи і успішно розвиватимуть свої таланти. Робота вчителя досить складна. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Виховання дитини-школяра - робота відповідальна. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.

             Математика - цариця всіх наук . Її улюблениця - істина, її вбрання - простота і ясність . Палац цієї володарки оточено тернистими зарослями, і, щоб досягти його, кожному доводиться пробиратися крізь хащі. Краса його відкривається лише розуму, що любить істину і загартований у боротьбі з труднощами, і такому, який свідчить про незвичайну схильність людини до заплутаних, але невичерпних і піднесених розумових насолод.
ЗАПОВІДІ ВЧИТЕЛІВ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
 1.Цікавтесь своїм предметом.
 2.Знайте свій предмет.
 3.Знайте , яким шляхом можна вивчити те . що вам необхідно . Найкращий спосіб вивчити те , що вам необхідно, - відкрити .
 4.Намагайтесь навчити дітей думати .
 5.Старайтесь навчити їх доводити .
 6.Вмійте читати по обличчях учнів . Намайтеся побачити , чого вони від вас чекають , зрозумійте їх труднощі , вмійте ставати на їхнє місце .
 7.Не обмежуйтесь голою інформацією ; прагніть розвивати в учнів визначені навики , потрібний склад розуму і звичку до методичної роботи.
 8.Вишукуйте в вашій задачі те , що може знадобитися при розв'язуванні інших задач , - за даною конкретною ситуацією , намагайтеся відкривати загальний метод.
 9.Не видавайте своєї таємниці зразу - нехай учні спробують вгадати її до того , як ви її розкриєте , - надайте учням самим знайти якомога більше .
10. Користуйтеся нагодою наштовхувати на думку , але не нав'язуйте своїх поглядів насильно.
НАПРЯМКИ РОБОТИ
    Узагальнення і систематизація навчального матеріалу , закріплення й удосконалення найважливіших навичок і вмінь , що відіграють суттєву роль у розвитку логічного мислення школярів і забезпечують умови успішного вивчення ними суміжних дисциплін.
-Розвиток в учнів навичок самостійної роботи з підручником , посібниками , таблицями та іншою довідковою літературою як невід'ємною складовою загальноосвітньої підготовки школярів , передумовою активного включення випускників школи в суспільно - виробниче життя країни.
-Формування в учнів уміння складати задачі , виходячи з практичних потреб , що дасть змогу розвивати розумові здібності учнів , їхнє логічне мислення .
-Організація індивідуальних занять з математики , інформатики , хімії та фізики .
-Робота з обдарованими учнями ( олімпіади , МАН ) .
- Розробка мультимедійних презентацій, електронного супроводу уроків, впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес.

 

Тематика засідань МО вчителів природничо-математичного циклу на 2015-2016 н.р. 

                                                                           Засідання № 1                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Вересень

з/п

Зміст засідання

Відповідальні

1.

Аналіз роботи учителів методичного об’єднання в минулому навчальному році. Обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2015-2016    навчальний рік 

 

Голова МО

2.

Опрацювання нормативно-правових документів :

  • Методичні рекомендації  щодо організації навчально – виховного процесу на уроках природничо-математичних дисциплін у 2015 – 2016 н. р
  • Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
  • Ведення шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
  • Календарно-тематичне планування уроків природничо-математичних наук

 

Голова МО

3.

 Про  підготовку та проведення  І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

 Про підготовку та проведення конкурсу юних знавців математики, присвяченого пам’яті М.В.Остроградського

Голова МО

4

Створення оптимальних умов щодо адаптації учнів 5 класу в основній школі

Голова МО

 

5.

Погодження  графіку  відкритих  уроків.

Члени МО

Засідання № 2                                                                                                 

з/п

Зміст засідання

Відповідальні

1.

Доповідь по темі: ” Розвиток мотиваційного потенціалу особистості учня до здорового способу життя через діяльність вчителя ”.

 

Балала О.Я.

2.

Результати проведення         учнівських олімпіад з базових   дисциплін.

Вчителі-предметники

3.

Обговорення відкритих уроків членів МО

Голова МО

Члени МО

4.

Обмін досвідом: ” Робота з обдарованими та слабо встигаючими дітьми ”.

Члени МО

 

Засідання № 3                                                                                              

з/п

Зміст засідання

Відповідальні

1.

Диспут «Модернізація навчально-виховного процесу: проблеми та можливості»

Члени МО

2.

Підсумки перевірки результатів навчальних досягнень учнів за І семестр 2015-2016 н.р.

Члени МО

3.

Обговорення результатів проведення II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
з природничо - математичних дисциплін та шляхи подолання недоліків.

Члени МО

4.

Обговорення стану ведення класних журналів та учнівських зошитів; проведення практичних та лабораторних робіт з навчальних предметів.

Голова МО

Члени МО

 

Засідання № 4

з/п

Зміст засідання

Відповідальні

1.

Круглий стіл : «Застосування прийомів і методів, спрямованих на формування в дитини здатності виконати д/з самостійно»

 

Члени МО

2.

Обговорення відкритих уроків членів МО

Члени МО

3.

Огляд  нормативно-правових документів щодо організації навчальної практики, екскурсій  та порядку закінчення  2015 – 2016 навчального року, проведення ДПА.

 Голова МО

 

4.

Підведення підсумків роботи методичного об’єднання  у 2015–2016 н.р.

Визначення завдань МО на 2015-2016 н.р.

Голова МО

Члени МО

Пошук
...
...
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
...
альтернативный текст


альтернативный текст
...

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz