Субота, 18.11.2017, 18:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Мартинівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів

...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

МО класних керівників

ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ:

"Виховання свідомого громадянина України,патріота своєї країни,готового самовіддано розбудувати її як незалежну демократичну правову соціальну державу,здатного виявити національну гідність,знати свої права і обовязки,цивілізовано відстоювати їх,сприяти громадянському миру і згоді в суспільстві.”

Тематика засідань методобєднання класних керівників  

2015 – 2016 нр.

 

 

Тема              

Дата

Доповідач

І.

1.

  Аналіз виховної роботи  за 2014-2015 н. р.

         

жовтень

Криворучко Т. В.

 

2.

 Визначення основних напрямків роботи м/о класних керівників.

 

Класні керівники

 

3.

Вивчення нормативно-правової бази класного керівника.

 

Класні керівники

 

4.

Затвердження плану роботи за навчальний рік.

 

Класні керівники

 

5.

 

 

 

ІІ.

1.

Підведення підсумків місячників основ безпеки життєдіяльності та правових знань

листопад

Лисаченко Л.Г.

 

2.

Обговорення та аналіз відкритих виховних заходів проведених класними керівниками: Балалаю О. Я., Киричко С. В., Приходько О.Ю..

 

Класні керівники

 

3.

Доповідь на тему: «Патріотичне виховання підростаючого покоління»

 

Криворучко Т. В.

 

4.

 Виступ педагога-організатора «Про учнівське самоврядування та шляхи вдосконалення»

 

Бондаренко С.В.

 

5.

Виступ практичного психолога. «Виховання відповідальності, як засіб підготовки дитини до дорослого життя»

 

Бондаренко Ю.В.

ІІІ.

1.

Підведення підсумків екологічного та національного виховання.

Січень

Лисаченко Л.Г.

 

2.

Обговорення та аналіз відкритих виховних заходів проведених класними керівниками Титаренко І.І.

 

Класні керівники

 

3.

Доповідь на тему: «Види профілактики насильства»

 

Удовиченко Г.І.

 

4.

Робота м/о класних керівників на питанням

 

Класні керівники

ІV.

1.

Підведення підсумків місячників

Травень

Класні керівники

 

2.

Обговорення та аналіз відкритих виховних заходів проведених класними керівниками Лисаченко Л.Г., СтепаненкоТ.М., Киричко Г. П., Удовиченко Г. І., Криворучко Т.В.,           Костенко Т. О..

 

Класні керівники

 

3.

Доповідь на тему:

 

Приходько О.Ю.

 

4.

Підсумки роботи класних керівників у 2015-2016 н. р.

 

Класні керівники

 

 

 

ПОЗИТИВНІ РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ М/О КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ:

-підвищення теоретичного,науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології,педагогіки;

-забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів;

-вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

-озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями,програмами та знаннями сучасних форм,методів роботи;

-координування планування організації та педагогічного аналізу виховання класних колективів;

-сприяння становленню і розвитку системи виховної роботи класних керівників;

 

 На допомогу класному керівнику:

 

П А М Я Т К А

 

Класному керівникові з попередження правопорушень учнів.

1. Відвідайте всіх учнів вдома.

2. Візміть на облік сімї, де недостатній контроль з боку батьків за  поведінкою дитини.

3. Дізнайтеся, яке здоровя в учня.

4. Зясуйте, як проходило формування характеру в дошкільному віці.

5. Знайдіть індивідуальний підхід до кожного учня, враховуючи його психологію, фізіологічний стан, нахили, захоплення, позитивні сторони характеру, уміння.

6. Памятайте ! Учень повинен бути зайнятий корисною працею.

Як скласти характеристику класу

    І. Загальні відомості про клас: кількість учнів, дівчат, хл​опців.

    ІІ. Соціально-психологічні особливості учнів.

1. Соціометричний статус ( на основі даних соціометрії): лідери, товариші, ізольовані, зневажені. Як здійснюється опора на лідерів.

2. Ставлення до громадського життя, участь у справах класу, школи окремих учнів, класу в цілому.

3. Участь в гуртковій роботі.

4. Ставлення до вчителів. Особливості проведення роботи з батьками, їх ставлення до школи

5. Рівень учнівського врядування, органи врядування. Організаторські здібності учнів класу, спілкування в класі.

6. Рівень вихованості в класі.

     ІІІ. Особистісні риси учнів класу.

1. Мотиваційне середовище: інтереси, ідеали, переконання.

2 .Самосвідомість: прагнення, самооцінка.

3.  Індивідуально-типологічні особливості школярів: особливості темпераменту, моральні якості.

4. Особливості психологічного стану в деяких учнів.

      ІV. Пізнавальні особливості учнів класу.

1. Особливості сприйняття, памяті, уваги, мислення, уяви.

2. Рівень інтелектуального розвитку.

      V. Участь батьків у житті класу, школи.

      VI. Педагогічні висновки. Завдання, на виконання яких має спрямовуватися робота з класним колективом (формулюються з огляду на характеристику класу).

Класне керівництво: проблема чи радість?

   У новому навчальному році я знову стану класним керівником. Незбагненні відчуття всередині, наче терпеливе очікування народження дитини.У хвилини спокою думки, немовби морські хвилі наздоганяють,  відпливають і знову повертаються. Яким він буде, цей новий клас як організувати першу зустріч, що сказати, щоб з першої хвилини заволодіти їхньою увагою, як підшукати ключики до маленьких сердець хлопчиків і дівчаток?

   І ось святковий день. Квіти, усмішки, допитливі погляди дітей, стурбовані – батьків, перший урок, настанови, побажання. А в мене всередині відбувається уважне споглядання. Радість переповнює серце. Ось воно яке, це новонароджене дитя, цей новий клас. Неначе нова чиста сторінка в житті. Хочеться заповнити її гарно, чисто, акуратно, враховуючи всі попередні невдачі і промахи.   І ось, ніби білка закрутила колесо буднів, свят, канікул, уроків. Уроки і пропуски уроків, зустрічі і бійки, хлопці і дівчата, і вороги, хто кращий, хто сильніший, розмови з батьками – дружні і не дужеКабінет директора: <<Як  ви поясните таку поведінку своїх дітей?>>. І настирна думка, яка немов молоточком бє по голові: <<Чи тобі цього треба?>>.

  Але ми ідемо. Ідемо догори, сходинка за сходинкою. Долаємо перешкоди і труднощі, падаємо, встаємо і рухаємось далі. Бо ми разом, бо ми – єдине ціле. Це  мої діти. І вони назавжди залишаться моїми, скільки б років їм не було і де б вони не були. А поки що ми підіймаємось усе вище, переживаючи гіркоту образ, невдячність, непорозуміння, безсонні ночі і тривожні думки. Але згори сяє сонечко наших спільних мрій і справ, усмішок і щирих зізнань, таємниць і довірливих розмов, перемог, успіхів. І я вже вкотре переконуюсь, що без цього всього була б іншою – я і світ навколо. Але мені не хочеться цього змінювати, мені тут добре, вони потрібні мені, а я – їм.

  І ось випускний вечір. Думкою повертаюсь до першої нашої зустрічі. Виросли мої пташенята, змужніли. Стеляться нові стежки моїм журавликам і журавочкам. І у серці щастя і гордість за них, таких гарних, щасливих, розумних. Вірю, що понесуть вони у собі і частинку моєї праці, помножуючи у світі все те добре, що я так терпляче вирощувала в їхніх серцях. По щоках течуть сльози. Але в них зовсім мало смутку. Це сльози любові, радості, очікування нових зустрічей, гордість за звершення, яких досягнуть діти, що стали для мене рідсними.  

 

 

Пошук
...
...
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
...
альтернативный текст


альтернативный текст
...

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz