Субота, 23.09.2017, 15:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Мартинівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів

...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

МО вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу;


Людина, що  не  знає  нічого, може навчитися; справа     тільки в тому,

щоб запалити в ній бажання вчитися.                            

                                                                                       Д.Дідро

Список членів м/о

      Киричко С.В. - вчитель української мови та літератури, І категорія (голова м/о)                                                    

Хомович Г.М. - вчитель української мови та літератури, І категорія

Киричко Г.П.- вчитель історії, І категорія

Діденко А. М.- вчитель української мови та літератури, спеціаліст

Бондаренко Ю.В.- вчитель англійської мови, спеціаліст І категорії.

Як зробити самоаналіз уроку

   1.Яке місце даного уроку в темі, розділі, курсі; чи пов'язаний він із попередніми, на що в них опирається? Як цей урок працює на наступні уроки? У чому його специфіка?

   2. Яка  характеристика реальних навчальних можливостей учнів даного класу? Які особливості учнів були враховані  вами при плануванні уроку? Чи опиралися ви на діагностику загальнонавчальних спеціальних умінь? Які завдання вирішуєте ви на уроці:

  • розвиваючі
  • виховні
  • загальноосвітні 

    Чи була забезпечена їхня комплектність? Які завдання є для вас головними, стиржневими, як ураховано в завданнях особливості класу й окремих груп школярів?

4. Чому обрана структура уроку була раціональна для вирішення цих питань?  Чи раціонально виділений час на опитування вивченого нового матеріалу? Логічний зв'язок між різними етапами уроку.

5.На якому місті робиться головний  акцент на уроці й чому? Чи виділений об’єкт міцного засвоєння, тобто із усього розказаного виділити головне ясно й чітко, щоб діти не загубилися в обсязі другорядного?

6. Яке сполучення форм навчання було обрано для розкриття нового матеріалу й чому? Чи необхідний  диференційований підхід до учнів? Що покладено в  його основу? Що дифереціювалося? Тільки обсяг, або тільки зміст, або ступінь допомоги, зробленої учнем, або все в сукупності?

7. Як був   організований контроль за засвоєнням знань, умінь, навичок учнів? У яких формах і методах він здійснювався?

8.Як використався на уроці навчальний кабінет? Чи доцільно використовувались засоби навчання?

9. За рахунок чого на уроці підтримувалася   психологічна атмосфера, у чому конкретно проявлялася культура спілкування із класом?

10. За рахунок чого забезпечувалася висока працездатність учнів протягом усього уроку?

11. Які були продумані запасні ходи для непередбачуваної ситуації? Чи були передбачені інші методичні варіанти проведення уроку?

12. Чи  вдалося повністю реалізувати всі поставлені завдання? Якщо не вдалося,то чому? Які?

Корисні поради  щодо стимуляції навчання

1.Спирайтесь на бажання дитини.

Важливе не те, чого бажаємо ми самі, а й те, чого хоче учень. Він не винний у своїх бажаннях. Завдання педагога- змінити напрямок його прагнень, якщо вони не збігаються з педагогічними цілями.

2. Використовуйте ідентифікацію.

Примушуйте своїх учнів чогось палко забажати. Головне- щоб бажання виникли, а ви змогли б їх використати.

3. Враховуйте інтереси і нахили.

Говоріть про те, що цікавить ваших  учнів, точніше з цього починайте. Намагайтесь обернути «побічні»  інтереси дитини на свою користь. У важких випадках ідіть від яскравої форми до змісту, від емоцій до логіки.

4. Використовуйте наміри.

Пам'ятайте: намір виникає на основі потреби. Знаходьте можливість допомогти учням у здійсненні їх намірів.

5.Заохочуйте бажання досягти визнання.

Багато дітей вчиться не тільки заради знань, а й заради престижу. Не слід нехтувати цим  бажанням.

6.Визнавайте чесноти, схвалюйте успіхи, давайте дитині шанси.

Пам'ятайте, що завжди краще хвалити, ніж критикувати. Авансуйте найменші позитивні зрушення. Безпрограшний стимул- « Я вірю, що ти зможеш!»

7. Зробіть діяльність привабливою.

Використовуйте зовнішньо привабливі й цікаві форми роботи, оформлення результатів, кінцевої оцінки діяльності.

8.Іноді просто говоріть просто «Треба».

Але цьому  заклику завжди надавайте особистісної спрямованості- « це потрібно зробити! Ти ж вольова людина».

9. Використовуйте ситуацію.

Різні життєві ситуації, що виникли випадково, потрібно помітити й миттєво використати як стимул.

 

Тематика засідання МО вчителів предметів гуманітарного циклу

І засідання

Тема. Опрацювання офіційних документів МОНУ на 2015-2016 н. р .і спрямування роботи       МО у новому навчальному році.

Мета. Ознайомитися з інструктивно-методичними рекомендаціями на 2015-2016 н. р., спрямувати роботу членів МО на реалізацію поставлених завдань 

  

1. Аналіз роботи МО за 2014-2015 н. р.

2. Ознайомлення вчителів з документами МО України і рекомендаціями обласного та районного управління освіти щодо вивчення навчальних дисциплін в 2013 –     2014н.р., зміни в програмах і підручниках 

3.  Складання графіка відкритих уроків учителів, позаурочних заходів з предметів.

4.  Вимоги до оформлення класних журналів у 2015-2016н.р. (Хомович Г. М.)

5. Підготовка і проведення І туру  олімпіад з базових дисциплін.

6. Затвердження  плану роботи МО на 2015-2016 н.р.                           

7. Затвердження програм варіативної частини .

8. Корекція навчальних планів і програм з урахуванням формування креативних педагогічних ідей в системі освіти. 

9. Складання графіка відкритих уроків учителів, позаурочних заходів з предмета.                       

                  ІІ засідання

Тема. Інноваційні аспекти  підвищення мовної  культури та грамотності учнів.

Мета. Обговорення інноваційних технологій у методиці підвищення загальної  культури усного та писемного мовлення учнів.                       

  1.  Обговорення роботи секцій МАН.

2. « Педагогічна ярмарка ідей» круглий стіл.

 3. Звіт вчителя української мови   про проведений тиждень ( До Дня української писемності та мови).

4. Подорож сторінками фахових газет, журналів

5.  Інформація бібліотекаря про новинки шкільної бібліотеки.

6.    Диспут на тему: « Обсяг домашніх завдань для учнів».

7. Відвідування та обговорення відкритих уроків. Творча дискусія. Обмін досвідом.

ІІІ засідання

Тема.Форми і методи викладання предметів гуманітарного циклу, спрямовані на формування читацького інтересу та виявлення  творчих здібностей учнів.

Мета. Розглянути варіанти практичного застосування особистісно орієнтованого навчання  з метою підвищення якості та ефективності навчального процесу.

1. Про проведення моніторингу якості знань учнів. Підсумки діагностичних контрольних робіт. Порівняльна характеристика якості знань учнів з минулим роком.

2. Поповнення матеріально-технічної бази кабінетів.

3.  Круглий стіл  « Ефективність засто-сування інноваційних технологій на уроках».

4. Обговорення наслідків районних предметних олімпіад з базових дисциплін.

5. Відвідування та обговорення відкритих уроків. Творча дискусія. Обмін досвідом.

6.  Огляд   новинок методичної, психолого-педагогічної  літератури.

7.  Звіт вчителя  історії про проведення тижня історії і права.

8.   Доповідь «Дослідницько-пошукова робота на уроках словесності»                    

ІVзасідання

Тема.  Нові методи та підходи в організації позакласної та позашкільної роботи.

Мета. Сприяти організації позакласної роботи як засобу виховання любові до слова, підвищення загального культурного і морального рівня учнів.

 1.  Відвідування та обговорення відкритих уроків. Творча дискусія. Обмін досвідом.

 2.  Звіт про проведений тиждень світової літератури.

 3. Звіт про проведення Шевченківських днів.

 4.  Доповідь  «Інноваційні  аспекти  особистісно  зорієнтованого розвивального  навчання,  спрямованого  на  підвищен-ня  культури  усного  і  писемного  мов-лення  школярів”.»

5. Анкетування ««Саморозвиток педаго-гічних умінь учителя»

6. Звіти  вчителів із питань самоосвіти.

Vзасідання

Тема.Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу протягом 2015-2016 н. р.

Мета.Узагальнити й проаналізувати ефективність та результативності роботи методичного об’єднання  протягом навчального року.

1. Звіт голови методичного об’єднання про роботу протягом навчального року, об ’єк- тивна  оцінка діяльності, досягнення та недоліки. Визначення шляхів удосконалення роботи у наступному навчальному році.

2. Затвердження плану проведення заходів під час  навчальної практики.

3. Відвідування та обговорення  відкритих уроків, проведених членами м/о.

4.  Про підготовку до державної підсумкової атестації в основній  школі.

5.  Представлення результатів роботи по створенню власної методичної бази доробків учителів.

6.  Затвердження додатків до екзаменів.

 

Пошук
...
...
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
...
альтернативный текст


альтернативный текст
...

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz